Ja herre Gud

Vilken kväll. Är helt slut emotionellt! Vilka hjältar det finns , eller hur !?!? 
Är så otroligt stolt över susann och de andra som inte bara passivt står och tittar på. 
Allas öden, historier och kamper. Wow!! 
Nä nu måste jag försöka sova... Om det går ... 



2 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: #TV4, #cirkus, #gala, #svenskahjältar2015, TV4, cirkus, gala, svenskahjältar
#1 - - Anna:

Hej Sofie!
Jag har länge följt dig och din familj sen jag såg er på tv3 med er son Victor. Barnen här hemma har kollat på Victos film 1000 ggr tror jag.
Nu när vi såg er på Svenska hjältar igår så var barnen och jag sugna att se Victors film idag igen. Men den verkar inte funka. Har du tagit bort den?

Kram ANna

Svar: Hej Anna. Det har varit lite problem med bloggen och filmerna. Jag har bett min syster att hjälpa mig fixa det så att det funkar igen. Ska försöka sätta upp samma länkar på den nya bloggen så att det funkar här också. Jättekul att ni följer oss igen .krama barnen!

Sofie
Sofie

#2 - - Emma:

Precis som Anna skrev här innan mig så följde även jag dig och din familj sen jag såg er på tv3. Jag tappade bort bloggen och har inte läst någonting om dig/er på några år. Blev glad när jag fick se er på svenska hjältar galan med ännu ett litet syskon till Victor!
Nu har jag lagt till den här bloggadressen i mina favoriter så nu ser jag fram emot att följa eran resa igen! :)