Du din jävel

Gud så jag hatar dig - drömmer om dig- varit och ÄR livrädd för dig. 
Så som vi kämpat och stridit mot dig. Tagit till alla vapen möjliga, provat alla olika anfall, på olika sätt, i samlade trupper med enat mål. Att förgöra DIG.

Du har förstört så mycket, tagit så mycket ifrån oss - gjort oss så illa . 
Du som splittrar, förgör och suger dig fast- med ett enda mål- att överleva den kropp du tagit i besittning . Likt en blodsugande demon med endast ondska och stinkande svart mörker sipprande ur varenda cell. 

Som jag hatar dig... 

Kanske en dag du kan bli besegrad för gott. Kanske en dag det där vapnet uppfinns som gör att du inte kan gömma dig, maskera dig eller överleva dina strider . Dagen då DU krossas - av livet, hoppet och kärleken . 
För vi är också starka - och tillsammans kommer vi fortsätta kämpa ! 

Fuck you cancer!!!











RIP: Vår älskade prins Victor . Så älskad och så saknad ❤️❤️❤️❤️

#1 - - Annika:

Jag minns de där bilderna från din förra blogg. Smärtsamt att se dem igen. Victor var så liten. Förlorade själv en kär vän i cancer på nyårsdagen. Även om vi inte sågs så ofta har vi varit vänner i många år, sedan tonåren. Att hon är borta känns overkligt. Hoppas ni får en fin dag med hästar och barn.
Annika

Svar: Usch - beklagar verkligen :( är en sådan hemsk sjukdom som verkligen inte lämnar någon pardon
Nej- hoppas verkligen att de hittar ett övergripande botemedel snart .

❤️❤️❤️😔
Sofie

#2 - - Anonym:

Bra att hata. Bra att uttrycka. Och så sorgligt det är. Jag känner så med er. Jag följde din blogg då. Den vibrerar fotfarande i mig. Du skrivet fint, naket och med integritet. Var rädda om er! Det är fint att läsa om hur ni fortsätter ert liv och gör det bästa av det.Kram från mig

#3 - - Johanna:

Fina, fina Victor! Det hugger till i magen av sorg och vemod för er skull, och alla som drabbats av den djävulska sjukdomen. Minns hur jag slaviskt följde Victors resa och bad och bönade för er skull samtidigt som jag blev så otroligt berörd av dina inlägg. Fina Victor som blev min största idol!

Svar: Vilka fina ord ! Victor är sannerligen min hjälte också- så otroligt stark och så glad trots sin sjukdom. ❤️❤️❤️
Sofie