Välkommen tillbaka!

Har tagit ett beslut att "flytta" eller snarare starta om på nytt med min blogg. Självklart så kommer Den starkaste stjärnan alltid finnas kvar, och kanske jag då och då gör ett inlägg där . Men här vill jag fokusera på hästarna, gården, barnen och allt som sker nu, och självklart vårt fortsatta engagemang kring barncancerfonden.
 
Åren som har gått har varit minst sagt kaotiska. Det har hänt så otroligt mycket i vårt liv sedan jag skrev sist. Vilma har blivit storasyaster till en underbar liten Maya, vi har flyttat och köpt vår dröm gård , tagit hem hästarna och är nu i full fart med att renovera stallet.
 
Hoppas ni vill fortsätta att  hänga med oss på vår resa, gamla som nya läsare =) Lovar mycket humor, kärlek, hästsnack, familj, och renoveringstankar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Lena:

Hej!

Vad kul att du har bestämt dig för att skriva igen. Jag har undrat hur ni har det och hur ni mår

Hälsningar
Lena

#2 - - Anonym:

Hittade tillbaka till er efter sett en notis om er i Aftonbladet. Följde er resa med er son och blir så glad när jag ser era fina tjejer och att ni verkar ha fått till en sån idyll att leva i efter allt det tunga. Önskar er allt gott och god jul!