Ingen ork








Är tacksam över Vilma såna här ruskiga , kalla vinterdagar . Det är på grund av henne som jag tar mig i röven och rider LR gör något alls med hästarna nu för tiden.
Är så otroligt trött och omotiverad . Har ingen ork , lust eller motivation att ens kliva utanför dörren.  o
Om det inte vore för Vilma och att hon tjatar om att få gå ut till Tomina och rida, pyssla samt mysa- så hade jag ställt av hästarna. Seriöst ... Blääää

Har beställt lite olika vitaminer - och hoppas att det vänder snart. Känner inte riktigt igen mig längre. 
Tips mottages tacksamt 😇☺️😖 
#1 - - Mia:

Vilken go ponny ni verkar ha till Wilma!

Svar: Ja hon är underbar! En riktig toppen ponny för sin unga ålder!

Sofie
Sofie

#2 - - Felicia:

Mysigt med snö hos er - här hemma hos oss är det en ända stor lervälling när man tittar ut på gräsmattorna o vägarna är skitiga och slaskiga! :-/

Har några tips på hur du kanske kan bli lite piggare! Ta ett varmt bad någon kväll när båda barnen sover, och koppla av, kanske lägga någon ansiktsmask och spela lite lugn musik i bakgrunden och ha en liten spa stund för dig själv :) sånt brukar jag unna mig när jag känner mig trött - brukar funka faktiskt! Hoppas du blir piggare vart efter.

Svar: Tack för tipset! Ja- lite egentid är aldrig fel. Har dock en förmåga att börja sätta igång med en massa små projekt så fort barnen somnat . Sånt man inte hinner med annars 😂 suck- får fasen skärpa mig. Har inhandlat En massa vitaminer iaf. Kanske det hjälper till på traven .

Ha det gott!

Sofie
Sofie